Článok

Koľko stojí spustenie obchodu s dropshippingom?

Poďme odpovedať na populárne dropshipping - často kladené otázky : Koľko finančných prostriedkov potrebujem na začatie podnikania v dropshippingu?





Po technickej stránke vy môcť začať dropshipping za 0,00 dolárov. So správnou kombináciou bezplatných skúšok a štartovacích plánov - a ochotou pozerať sa opačným smerom a dúfať v to najlepšie, čo sa týka kvality vašich výrobkov, je medzi vami a dropshippingovým obchodom všetko, čo trvá 45 minút voľného času.

Ale požičať si z Veľkej knihy výrazov v angličtine: To, že môžete, ešte neznamená, že by ste mali.





Tento príspevok rozdelí nevyhnutné náklady, ktoré bude musieť každý (legitímny) dropshippingový obchod absorbovať, aby sa dostal zo zeme. Čítajte až do konca a získate podrobný zoznam vašich nákladov na spustenie plus informácie od dropshippingových podnikateľov, ktorí vám povedia, čo môžete čakať.

Obsah príspevku


OPTAD-3

Nečakajte, až to urobí niekto iný. Najmite sa a začnite volať strely.

Začnite bezplatne

Koľko stojí začatie podnikania online?

Niet pochýb o tom, internetové obchody majúznížil bariéru vstupu do začatie podnikania . Môžete sa zapojiť do dodávateľov z celého sveta a predávať ich výrobky bez toho, aby ste niekedy držali inventár. Je to úžasné nastavenie.

V skutočnosti také úžasné, že sa ľudia môžu nechať uniesť a snívať o šesťmiestnom podnikaní, ktoré nevyžaduje žiadne investície.

Ide o to, že začatie úspešného podnikania nebolo nikdy zadarmo, a tak to stále je. Aj s dropshippingom.

Čo je to dropshipping?

Dropshipping je obchodný model elektronického obchodu, ktorý umožňuje podnikateľom prevádzkovať online obchod a predávať výrobky bez toho, aby museli vopred nakupovať inventár. Až po uskutočnení predaja zaplatíte dodávateľovi, ktorý potom doručí výrobky priamo k vášmu zákazníkovi. Môžete použiť trhovisko ako Oberlo a prepojiť svoj obchod s tisíckami dodávateľov a produktov.


Začnite svoje online podnikanie ešte dnes

Nemusíte dostať druhú hypotéku, ale budete musieť vložiť nejaké peniaze do svojho dropshippingového podnikania, kým si váš dropshippingový podnik vloží peniaze do vrecka.

Dropshipper Corner

Počujme, aké náklady na začatie podnikania má Paul Lee, muž v pozadí Husky Beard :

Dropshippingový obchod Paul Lee 'Nechajte si ujsť stratu najmenej 500 dolárov, skôr ako začnete byť ziskoví.' Otvorenie skutočného maloobchodu znamená minúť takmer 10 000 dolárov, skôr ako dôjde k akýmkoľvek príjmom, takže minúť iba 500 dolárov na podnikanie v elektronickom obchode je extrémne malá investícia, ktorá môže zmeniť váš život. “

ako rozprávať príbeh na instagrame

Náklady na začatie podnikania v oblasti dropshippingu

Dobre, najoblečenejšia verzia dropshippingového obchodu by zahŕňala:

aplikácia, ktorá pridáva hudbu do videí pre instagram
  • Predplatné Shopify
  • Predplatné Oberlo

Ideme do Shopify, pretože je to najpopulárnejšia platforma elektronického obchodu. A ideme s Oberlom, pretože ste videli URL tohto blogu?

Dobré správy! Shopify má zadarmo 14-denná skúšobná verzia ! Potom to bude stáť 29 dolárov mesačne, ale aspoň sa môžete pustiť zadarmo. Shopify teda pokrýva obchod časť rovnice. Teraz pre dropshipping časť.

Oberlo má navždy bezplatnú možnosť. Vďaka tomu nebudete môcť škálovať - ​​je tu čiapka na 500 produktov. Nakoniec budete pravdepodobne musieť upgradovať na základný balík za 29,90 dolárov. Ale aspoň sa môžete nastaviť, kým sa nerozpadne vaša kreditná karta.

Ak to s dropshippingom myslíte vážne, potom je tu ešte jeden must-buy: a doména . Môžete ľahko kúpiť nová doména prostredníctvom Shopify - počas skúšobného obdobia sa vás na to spýtajú - a bude to ročná platba 14 dolárov.

Shopify Registrovať názov domény

Dobre, takže ak to urobíte lacno a špinavo, náklady na spustenie vášho obchodu budú vyzerať takto:

Dropshipping počiatočné nákladyPotom s trochou smrknutia pozeráme na:

Celkové náklady na spustenie dropshippingu

Potom by sme potom každý mesiac sledovali 58,90 dolárov - opakujúce sa náklady Shopify a Oberlo, mínus doména 14 dolárov.

Dropshipper Corner

Pozastavme túto hodinu matematiky, keď si vypočujeme Tima Vangnessa, Dropshipping Guru a jeho tvorcu dropshippingový kanál YouTube :


Dropshippingový obchod Tim Vangness„Za svoj prvý obchod by ste nemali platiť stovky za vlastné fotografie, logá a návrhy webových stránok. Vaše počiatočné náklady by mali byť veľmi minimálne. Vaše jediné počiatočné náklady budú nákup vášho produktu a registrácia vašej domény. Môžete využiť bezplatné trasy ponúkané spoločnosťami Google a Shopify na vytvorenie vlastnej e-mailovej adresy a naštartovanie obchodu. Budete chcieť vytvoriť vlastné fotografie a videá svojich produktov, ktoré môžete použiť na stránkach produktov, v reklamách a v recenziách produktov. To sa dá ľahko urobiť s akýmkoľvek moderným smartfónom. “

Páčilo by sa vám všetko toto dropshippingové rozpočtové vedenie vo forme videa vo vysokom rozlíšení? Áno? Potom kliknite tu prehrať (a označiť ako Páči sa mi a prihlásiť sa na odber ďalších skvelých videoobsahov!):

Náklady na dropshipping

Toto je časť „zjedzte svoju zeleninu“ spustenia dropshippingového obchodu: Rovnako ako vás nikto nebude nútiť kŕmiť dennou dávkou zeleniny, nikto vás nebude nútiť, aby ste si svoje dropshippingové výrobky objednali pre seba.

Ale stále by ste to mali robiť.

Na dropshippingu je úžasné to, že nikdy nemanipulujete s produktmi, ktoré predávate. To by síce mohlo vyriešiť jednu z najväčších výziev obchodu - mať na predaj skvelé výrobky -, ale zavádza nový súbor úvah. Konkrétne nekontrolujete kvalitu výrobkov, včasnosť dodania alebo vzhľad obalu.

Preto odporúčame vyhradiť si na to určitý čas (a peniaze) objednajte si výrobky, ktoré budete predávať vo vašom obchode.

To vám dáva príležitosť preskúmať dodávateľov. Po zadaní objednávky môžete napríklad kontaktovať a opýtať sa: „Kedy môžem očakávať, že moja objednávka dorazí?“ A keď dorazí, spĺňa vaše očakávania? Je to nejako vadné? By ty chcete to kúpiť?

Len čo budete mať svoje výrobky po ruke, môžete ich použiť na vyvolanie záujmu o váš obchod. Pochváľte sa im. Fotte ľudí, ktorí ich držia. Opýtajte sa svojich priateľov, čo si myslia (a koľko zaplatia).

Dobre, tak koľko vás bude stáť konzumácia vašej dropshippingovej zeleniny? Nemusíte kupovať všetky variácie každého produktu. Ak predávate žlté, červené a modré šaty od rovnakého dodávateľa, pravdepodobne budete v poriadku, ak si objednáte jednu farbu. Určite je však dobré objednať si aspoň jednu položku od každého dodávateľa, ktorého produkty plánujete vo svojom obchode ponúknuť.

Povedzme, že to bude stáť, ach, 75 dolárov.

Jedná sa väčšinou o počiatočné náklady, takže ak ich pripočítame k nákladom na infraštruktúru obchodu, ktoré sú uvedené vyššie, vyzerá naša obchodná súvaha dropshippingu takto:

Dropshipping Startup Store náklady

Zatiaľ môžeme očakávať, že do konca prvého mesiaca zaplatíme asi 150 dolárov.

Dropshipper Corner

Tim Kock má veľa skúseností s dropshippingom a má toto povedať o skúšobných objednávkach :

Tím dropshipper Kock

zisk, ktorý spoločnosť získava každý mesiac

„Ak podnikáte v oblasti dropshippingu, nebudete narábať so svojím inventárom - vaši dodávatelia dodajú vaše výrobky priamo k dverám zákazníka. S týmto vedomím je vždy skvelý nápad uskutočniť testovaciu objednávku na produkty, ktoré uvažujete o predaji. Toto vám umožní prejsť celým nákupným procesom rovnako, ako to urobia vaši zákazníci pri zadávaní objednávky. Budete mať možnosť skontrolovať kvalitu výrobkov, dodacie lehoty a normy a sami si môžete urobiť obrázky produktov, ktoré vám pomôžu - skutočne vám to pomôže posunúť váš obchod na vyššiu úroveň. “

Náklady na vylepšenie počiatočného obchodu

Dobre, 72,90 dolárov, ktoré ste minuli na svoj web, vás dostane iba tak ďaleko. Možno budete musieť nainštalovať aplikácie, aby ste získali všetky požadované funkcie. Napríklad Shopify a Oberlo nemajú predvolený spôsob ponúkania zliav za hromadné nákupy. Určite existujú riešenia. Môžete ponúknuť „produkt“, ktorý je v skutočnosti piatimi položkami zoskupenými do jedného, ​​a potom tento kvintet predať za nižšiu cenu, ako je nákup piatich jednotlivých položiek.

Nechcete však stavať na riešení problémov. Chcete, aby sa vo vašom obchode zákazníci ľahko zorientovali a aby sa vám ľahko ovládal.

najlepšie miesto na získanie obrázkov zadarmo

A niekedy je najlepším riešením pony a nainštalovať aplikácie Shopify .

The Shopify App Store je plná aplikácií na riešenie takmer všetkých vylepšení, vylepšení alebo upgradov, ktoré si dokážete predstaviť. Pozrime sa na niekoľko bežných funkcií, ktoré vlastníci obchodov požadujú, a na malú ukážku aplikácií, ktoré to umožňujú.

Cross-sell a Upselling

Hromadné ceny

Exit Intent

Vy nie potreba ktorúkoľvek z týchto vecí, ale povedzme, že skutočne chcete mať možnosť poskytnúť zákazníkom zľavu, ak si kúpia 10 produktov namiesto iba jedného. Zdá sa, že aplikácia s hromadnými cenami bude stáť okolo 20 dolárov mesačne, poďme to teda priblížiť k našim počiatočným nákladom.

Náklady na dropshipping Po prvých štyroch až šiestich týždňoch teraz stúpame na zhruba 170 dolárov.

Náklady na marketing - Biggie

Ku všetkému, na čo sme sa doteraz pozerali, bola pripojená konkrétna cenovka. Marketing nie.

Nie je možné povedať, koľko peňazí musíte minúť na marketing. Existuje niekoľko predpokladov, ktoré môžeme použiť na získanie odhadu.

Priemerný globálny konverzný pomer v elektronickom obchode je niekde medzi 2 a 3 percentami. To sa bude líšiť podľa výklenku a krajiny, ale poďme si to len zahrať a povedať, že konverzný pomer je 2,5 percenta. To znamená, že ak do svojho obchodu dostanete 200 ľudí, môžete očakávať, že päť z nich si niečo kúpi. Dobre, a ako dostaneme 200 ľudí do nášho obchodu? Marketing .

V súčasnosti je najväčším marketingovým kanálom dropshipperov Facebook, takže sa pozrime na prilákanie 200 návštevníkov vášho obchodu z Facebooku. WordStream určuje priemernú mieru prekliknutia (CTR) pre reklamy na Facebooku na 0,9%. Predpokladajme, že vaše reklamy sú dobré a vaša MP je 1,0%.

Graf MP reklamy na Facebooku

Dobre, takže aby ste do svojho obchodu dostali 200 ľudí, budete potrebovať svoju reklamu, aby ste oslovili 20 000 ľudí. Cena za 20 000 zobrazení sa bude líšiť v závislosti od toho, na koho zacieľujete: Oslovenie amerických používateľov Facebooku bude stáť viac ako oslovenie singapurských používateľov Facebooku.

Podľa poskytovateľa marketingového softvéru AdStage , priemerná cena za tisíc zobrazení (CPM) bola vo 4. štvrťroku 2017 12,45 USD. Dajme tomu čistých 12,50 USD. Teraz máme rovnicu, s ktorou môžeme pracovať:

(20 000/1 000) * 12,50 = 250 dolárov

Ak sa pozrieme na tieto priemery, náklady na reklamu na Facebooku dosahujú 250 dolárov, aby sme vygenerovali päť tržieb z Facebooku.

Dropshippingové náklady na reklamu

Existujú samozrejme páky, pomocou ktorých môžete manipulovať s týmito číslami a zvýšiť svoj zisk. Najdôležitejšie je vytvárať úžasné reklamy. Čím kvalitnejšie budú vaše reklamy, tým častejšie na ne ľudia kliknú, tým nižšia bude cena za kliknutie (CZK). Ak si chcete urobiť domácu úlohu pri vytváraní efektívnych reklám, my prikryl ťa . Môžete tiež zacieliť na krajiny s nižšími sadzbami CPM. Používatelia Oberlo majú mal úspech v mnohých krajinách okrem tých zjavných nemáte pocit, že musíte zacieliť na USA, Veľkú Britániu, Kanadu a Austráliu.

Na záver existujú kroky, ktoré môžete podniknúť na zvýšenie konverzného pomeru a zvýšenie priemernej hodnoty objednávky vo vašom obchode. Navrhovanie ľahko sa orientuje stránky produktov je napríklad jeden spôsob, ako presvedčiť ľudí, aby konvertovali, akonáhle ich nalákate do svojho obchodu. To by zvýšilo konverzný pomer 2,5%, ktorý sme používali predtým.

Môžete tiež použiť krížový predaj a predaj aplikácií zvýšiť priemerná hodnota objednávky . Tie vás budú stáť trochu peňazí, ale s niekoľkými dobrými predajmi mesačne - sotva príliš ambicióznym cieľom - sa vám zaplatia.

najlepšie krajiny na zacielenie facebookových reklám

Dropshipper Corner

Tu je niekoľko marketingových múdrostí od iného dropshippera - Zakladateľ spoločnosti Artsy Wall Matīss Ozerskis .
Matīss Ozerskis - Dropship Business Owner „Rozpočet [na prvé tri až šesť mesiacov] by mal byť podľa mojich skúseností okolo 1 000 dolárov. Väčšina z toho by určite mala ísť na marketing - na testovanie ovplyvňujúcich používateľov Instagramu a reklám na Facebooku by som povedal asi 50% až 80%. Zvyšok by mal ísť do doplnkov, domén a nákladov na obchod a tiež najlepšie do niektorých kurzov, ak ste v tomto obchodnom modeli nový a v Shopify. “

Závery o počiatočných nákladoch

Skutočná reč: Aby ste zarobili, musíte minúť peniaze. & # x1F4B8 Vyslovili sme rozhovor so ziskovými dropshippermi a skreslili sme marketingové údaje, aby sme prišli s týmito nákladmi na spustenie dropshippingu. Ako sú na tom naše čísla s vašimi?

Príspevok zdieľaný používateľom Oberlo (@oberloapp) 29. mája 2018 o 8:13 PDT

Výdavky na spustenie obchodu s elektronickým obchodom bolia iba vtedy, ak (a) sme si mysleli, že to bude zadarmo, ab) zabudneme, že to robíme preto, aby sme zarobili peniaze. Pamätajte: Peniaze, ktoré miniete pri založení svojho obchodu, sú investíciou. A či už nakupujeme akcie alebo rozbiehame obchody, investujeme do vecí, pretože očakávame návratnosť .

A viete, že ak sa budete držať elektronického obchodu, budete nikdy prestaňte pumpovať peniaze do svojho obchodu. Keď aplikácia s cenovými prestávkami urobí trik, budete pravdepodobne chcieť získať aplikáciu s krížovým predajom. Keď sa vaše Facebook kampane znásobia, budete chcieť investovať do nejakej technológie automatizácie marketingu. A toho sme sa ani nedotkli e-mailový marketing zatiaľ, alebo prémiové Shopify témy alebo nástroje na návrh loga ako Vyliahnuté , alebo - nuž, nechajme to tam zatiaľ.

Je ťažké povedať, koľko budú vaše výnosy, alebo ako dlho vám bude trvať, kým ich vrátite. Ale keď sa výdavky budú pohybovať od dvojciferných po trojciferné a viac, nezabudnite si, že neexistuje žiadny voľný spôsob, ako začať podnikať. Aj tak to nie je dobrý biznis.

Odhlásime sa ešte s jedným nugetom od Tima Vangnessa:

Len čo začnete generovať tržby, musíte svoje zisky využívať rozumne. Odložte si vopred určenú sumu všetkých svojich výnosov na pokrytie nákladov na návratnosť (každá veľká firma bude mať návratnosť!) A na na pokrytie akýchkoľvek nepredvídaných nákladov ktoré môžu vzniknúť. So zvyšnými ziskami, ktoré máte, by som odporučil vložiť čo najviac späť do rozvoja vášho podnikania. Bude rozdelená do dvoch hlavných oblastí.

Prvým je zlepšenie infraštruktúry vášho podnikania, od návrhu webových stránok až po softvér pre e-mailový marketing. Niektoré z týchto služieb stoja peniaze, ale ak dosiahnete zisk, môžu významne vylepšiť vaše konverzné pomery a udržať si zákazníka, čo vám prinesie viac peňazí na ceste a umožní, aby vaša platená reklama bola agresívnejšia ako vaša konkurencia. môžete určiť svoju životnú hodnotu zákazníka v porovnaní so ziskom z jedného predaja.

Chcete sa dozvedieť viac?



^